Stanowiska

W każdej watasze znajduje się hierarchia. Każdy wilk w watasze, nie zależnie w jakim stadzie ma zadanie - stanowisko. Musi się trzymać zasad danego zadania i wykonywać je. Kiedy dołączasz wybierasz sobie stanowisko. Jednak kiedy będziesz pisać dużo opowiadań, starać się wykonywać swoją pracę jak najlepiej, to może alpha da ci awans. Stanowiska podkreślone są tylko i wyłącznie za zgodą Alphy!

Stanowiska Walki i Obrony:


Główni Wojownicy - czyli ci, którzy atakują przeciwników jako pierwsi i rozbijają oddziały, którymi później zajmują się Wojownicy. Czasem mają do czynienia z samym przywódcą wrogiej watahy. Są wilkami, które zawsze są gotowe oddać życie za watahę.
To stanowisko obejmuje max 20 wilków.

Wojownicy - to wszystkie wilki. Kiedy nadchodzi wojna watah muszą walczyć bez żadnego wyjątku.
Stanowisko bez limitu. Praktycznie każdy wilk to wojownik.

Taktycy - pomagają Alphie ułożyć plan walki, objaśniać co i jak, ustawiają wojska w jak najlepszej kolejności, tak aby wojska wroga już od początku miały problemy.
Max. 8 wilków.
Wilki powietrzne - Lotniarze: wilki walczące w powietrzu. Atakują swoimi mocami i powalają przeciwnika. 
To stanowisko obejmuje max. 35 wilków

Zabójcy - To wilki głównie atakujące tuż po rozbiciu grup wrogiej watahy. Ofiarę, którą dopadły zabijają po nakazie Alphy.
Stanowisko dla max. 30 wilków


Stanowiska Szpiegów:


Dowódca Zwiadowców - wilk rządzący zwiadowcami. Mówi im co mają robić, czego mają się dowiedzieć.
Max. 1 wilk w każdym stadzie.

Zwiadowca - wilki, które chodzą do wrogich watah i przynoszą nowe wiadomości, których dowiedziały się podsłuchując tamtą watahę. Muszą być bardzo szybkie, zwinne i niewidzialne.
Max. 15 wilków.

Negocjator - wilk zostaje wysyłany do wrogiej watahy, aby się zaprzyjaźnić z wrogą watahą. Czasem dostaje nawet pozwolenie od alfy na wywołanie wojny.
Max. 4 wilki.

Stanowiska do Polowania

Dowódca Łowców - wilk rządzący łowcami. Mówi kto co ma upolować, jak mają działać itd.
Max. 1 wilk w każdym stadzie.

Łowcy - codziennie polują na zwierzynę dla watahy. Gdy pracują w grupach polują na zwierzynę trudniejszą do schwytania. Jeżeli polują pojedynczo to najczęściej na sarny i jelenie. Wilki te mają bardzo często wielkie kły z trującym jadem oraz bardzo długie i ostre pazury.
Stanowisko dla max. 15 wilków.

Tropiciel - wilk ten ma za zadanie wywęszyć zwierzynę i zaprowadzić do niej łowców.
Max. 6 wilków.

Zganiacz - wilk, który goni zwierzynę do pułapki zrobionej przez resztę wilków. Wilk mający to stanowisko musi być zwinny i pomysłowy, aby odpowiednio zagonić ją do miejsca, w którym Łowcy ją zaatakują.
Max. 4 wilki


Stanowiska Straży

Dowódca strażników Dnia i Nocy - dowodzi strażnikami pilnującymi watahy za dnia lub nocy.
Max. 1 wilk w każdym stadzie.

Strażnik Dnia - wilk, który strzeże watahy w dzień. Pilnuje, żeby żaden wilk z innej watahy nie wkroczył na nasz teren.
max. 10 wilków

Strażnik Nocy - wilk, który pilnuje naszego terenu nocą, aby nikt z innej watahy się nie dostał.
max. 10 wilków

Strażnik Powietrza: Dzień - wilk musi mieć skrzydła lub smoka. Pilnuje, aby żaden z wilków z innej watahy nie przedostał się do nas górą.
Max. 10 wilków

Strażnik Powietrza: Noc - tak jak napisane powyżej. Musi pilnować, żeby żaden z wilków innej watahy nie dostał się górą.
Max. 10 wilków

Strażnik Alph - to bardzo ważny zawód. Wilki na tym stanowisku strzegą Alph i ich młodych w dość niebezpiecznych sytuacjach. Jeżeli zdecydujesz na wybranie się tego stanowiska napisz czyim obrońcom chcesz być.
Max. 10 wilków

Strażnik Bet - jest to bardzo podobny zawód co powyżej. Jeżeli zdecydujesz się na wybranie tego stanowiska pamiętaj o napisaniu kogo chcesz bronić.
Max. 10 wilków

Stanowiska Magii

Najwyższy Mag - bardzo ważna postać w watasze. Potrafią opanować moce wszystkich żywiołów. Muszą znać odpowiedź na wszystkie pytania i rozmawiać z Bogami. Zawód ten nie jest możliwy bez pozwolenia Alfy. Muszą umieć wszystko co się od nich oczekuje. Są magami wszystkich stad, nawet tych przeciwnych. Uczą oni także młodszych Magów.
Max. 1 wilk w każdym stadzie.

Mag - są to wilki zdolne w dziedzinie magii i czarów. Podczas wojen walczą z daleka swoimi mocami. Umieją więcej mocy z danego żywiołu niż normalne wilki. Potrafią bronić się przed własną magią.
Max. 15 wilków

Szaman - Zbiera różnego rodzaju zioła i przerabia je na magiczne eliksiry. Zna się na różnych klątwach jak i egzorcyzmach. Potrafi wywęszyć zioła z kilku kilometrów. Swoimi eliksirami potrafi uleczyć wilka.
Max. 7 wilków.

Pomocnik Szamana - Wilk na tym stanowisku pomaga szamanowi znaleźć różne przepisy na eliksiry, zioła których potrzebuje. Jest on wilkiem na posyłki, który musi znać się na roślinach i musi kochać przygody życia. Szaman może wysłać go w jak najdalsze i najbardziej niebezpieczne zakątki watahy. Napisz też czyim pomocnikiem chcesz być. 
Max. 7 wilków

Zaklinacz Duchów - często przydaje się do wywołania duchów na potrzebę wilka.
Max 5 wilków

Wyrocznia - Wilki na tym stanowisku zajmują się przepowiadaniem przyszłości. Jest min. 70 % szansy, że przyszłość ta się wydarzy. 
Max. 7 wilków

Reszta Stanowisk

Lekarz - ma umiejętności lecznicze. Potrafi uzdrawiać i powodować, żeby ból przeszedł w jak najszybszym czasie. Na tym stanowisku musi znaleźć się wilk, który uwielbia pomagać.
Max. 14 wilków

Nauczyciel - uczy w szkole dla szczeniąt. Musi to być wilk bardzo inteligentny, kochający książki i naukę. Najczęściej wybierają Stado wiedzy. 
Max. 8 wilków, proszę wybrać czy chcesz być nauczycielem/nauczycielką gimnazjum czy podstawówki.

Opiekunka Szczeniąt -  wilk na tym stanowisku zajmuję się młodymi, kiedy nie ma rodziców wilczków. 
Max. 18 wilków.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz